"Orang yang hari ini lebih baik daripada hari semalam adalah orang yang beruntung... Orang yang hari ini sama dengan dengan hari semalam adalah orang yang rugi... Orang yang hari ini lebih teruk daripada hari kelmarin adalah orang yang menzalimi dirinya sendiri... Salam Hijrah 1430H"

“Dalam hubungan ini, bukan soal siapa lebih berkuasa antara eksekutif, kerajaan yang memerintah dan institusi raja-raja (tetapi) yang penting ialah raja-raja Melayu dan juga parti yang memerintah, mempunyai semangat untuk ’co-exist’ supaya kesejahteraan dan kedaulatan negara sentiasa terpelihara,”

- Tengku Mahkota Pahang

Tuesday, February 17, 2009

SATU BUKIT LAGI


posting terkini... 3.51 pm

Anwar Ibrahim dikatakan menolak permohonan perletakan jawatan Elizabeth Wong.,

posting asal

DIPETIK DARI BERITA HARIAN ONLINE...
KUALA LUMPUR:
"Saya ambil keputusan letak kedua-dua jawatan ini selepas ambil kira kepentingan parti dan perjuangan terhadap rakyat," kata Elizabeth Wong yang mengumumkan meletakkan jawatan Exco Selangor dan Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Bukit Lanjan, berkuat kuasa hari ini.

Dalam sidang akhbarnya di Ibu Pejabat Parti Keadilan Rakyat (PKR) di sini, pagi ini, Ketua Publisiti Wanita PKR itu berkata, beliau akan menemui Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim untuk menyerahkan surat peletakan jawatan itu hari ini"

-----------------------------
Nampaknya, belum pun gendang Pilihanraya kecil Bukit Gantang dan Bukit Selambau berbunyi... satu lagi Bukit akan diadakan pilihanraya kecil iaitu BUKIT Lanjan. Jadi bukan 2 bukit... nampaknya 3 bukit menjadi rebutan.

No comments: