"Orang yang hari ini lebih baik daripada hari semalam adalah orang yang beruntung... Orang yang hari ini sama dengan dengan hari semalam adalah orang yang rugi... Orang yang hari ini lebih teruk daripada hari kelmarin adalah orang yang menzalimi dirinya sendiri... Salam Hijrah 1430H"

“Dalam hubungan ini, bukan soal siapa lebih berkuasa antara eksekutif, kerajaan yang memerintah dan institusi raja-raja (tetapi) yang penting ialah raja-raja Melayu dan juga parti yang memerintah, mempunyai semangat untuk ’co-exist’ supaya kesejahteraan dan kedaulatan negara sentiasa terpelihara,”

- Tengku Mahkota Pahang

Wednesday, August 20, 2008

Permatang Ohh Pauh

Lama udenikov tidak menjengah ke blog ini. Udenikov ke Kelantan, menyelesaikan majlis perkahwinan adik ipar. Tak berkesempatan untuk mencoret di dalam blog. Sejak penamaan calon udenikov hanya mampu membaca dari akhbar berbanding menonton televisyen.

Dari pengamatan udenikov, pr kecil permatang pauh akan sengit. Bukan setakat calon BN yang gah, PKR pun meletakkan penasihat mereka dan satu calon bebas.

Satu cerita yang menarik, Saiful telah berjaya menunaikan janji untuk bermubahalah... Anwar bila lagi? Takut ke? macam-macam la alasan anwar ekkk... itu la ini la... come on anwar, berani kerana benar, takut kerana salah... sebagai orang muslim, buktikan! kenapa perlu takut.!!!!

ni lagi kisah PKR... samseng! Tak nak ngaku lagi ke yang korang-korang ni memang samseng. Tu gambo yang dah diedarkan tu.. pehal? tak nak ngaku jugak? nak jd mcam penasihat korang ke? dolak dalih...

kalau dibaca dalam blog
Aspirasi Bangsa ada diletakkan gambar baju petugas Puteri yang koyak. Jadi Udenikov nak panggil PKR ni Parti Kuat Robek.
Kepada pengundi di permatang Pauh... Nilailah calon yang bertanding Nilai lah nilailah ....

@@@ Tepuk dada,tanyalah Iman @@@

No comments: