"Orang yang hari ini lebih baik daripada hari semalam adalah orang yang beruntung... Orang yang hari ini sama dengan dengan hari semalam adalah orang yang rugi... Orang yang hari ini lebih teruk daripada hari kelmarin adalah orang yang menzalimi dirinya sendiri... Salam Hijrah 1430H"

“Dalam hubungan ini, bukan soal siapa lebih berkuasa antara eksekutif, kerajaan yang memerintah dan institusi raja-raja (tetapi) yang penting ialah raja-raja Melayu dan juga parti yang memerintah, mempunyai semangat untuk ’co-exist’ supaya kesejahteraan dan kedaulatan negara sentiasa terpelihara,”

- Tengku Mahkota Pahang

Wednesday, August 6, 2008

Pilihanraya Kecil Permatang Pauh

Fokus kepada tanggungjawab anda!

Penamaan calon dijadualkan pada 16 Ogos 2008, manakala hari pengundian ditetapkan pada 26 Ogos 2008. 10 hari kita akan bermastautin di Permatang Pauh. Ayuh Melayu! Bangkit dan pertahankan kedaulatan Melayu yang cuba dihilangkan dari kamus Malaysia.

Udenikov menggesa agar semua pengundi dapat membuat pilihan terbijak pertama pasca PRU12. Inilah masanya untuk kita menegakkan kebenaran yang yang sudah dibengkokkan oleh orang-orang yang dipesongkan pemikiran mereka.

Udenikov yakin, kemenangan BN di Permatang Pauh akan menjadi penyebab untuk negara kita terus dikuasai oleh Kerajaan yang menjaga perpaduan semua kaum.

Ayuh! Bangkitlah dari lenamu!!! Buktikan yang kamu, kamu kamu semua tidak makan dek janji-janji manis mereka yang tidak bertanggungjawab. Nasib generasi, anak-anak kita pada masa depan perlu difikirkan.

@@@ Tepuk dada, tanyalah iman@@@

No comments: